Kære medlem og velkommen nye medlemmer,

Klubmodul vil fremover være Hillerød Ju-Jutsu knudepunkt for information, aktivteter og administration.

Vi lukker ikke Fb ned, men vi tror på, at denne løsning er mere overskuelig for vore medlemmer og sikrer god information til alle.

For at tilsikre at alle data på alle medlemmer, nye som gamle er opdateret, beder vi alle medlemmer og frivillige hjælpere om at oprette en profil, det burde ikke tage mere end 2 min., men det er en meget stor hjælp for os i klubben.
Se under nyheder/ sæsonstart for at se hvordan du  kan komme med i vore forening, hvordan du melder dig ind og hvordan du tilmelder dig hold.

Vi er startet op, men du kan sagtens nå at være med. Se hvornår dit hold træner og tilmeld dig under holdoversigt.

Tak og sportslige hilsner

Hillerød Ju Jutsu