Cheftræner
Mikkel Willard
1. Dan bærer og vinder af World Games 2017
Mikkel var blot 6 år, da han trådte ind på en træningsmåtte første gang. Det skulle vise sig at være en stor gevinst for klubben og sporten. Mikkel er dermed det aktive medlem, der har været i klubben næstlængest.
Han lærte hurtigt og i en ganske ung alder begyndte han, som mange andre, som hjælpetræner. Der gik dog ikke mange år, før han fik sine egne hold. Han samler ikke blot hurtigt viden op, han kan formidle den videre på en forståelig måde.

Mikkel er derfor efterspurgt som træner/underviser i ind- og udland. Han er velfunderet i Ju-Jitsu - ikke blot i figthing teknikker, men også bredt og dybt i kampkunsten. Han evner at undervise elever i alle aldre og alle får altid noget godt med fra hans undervisning.

Mikkel er et af de største mandlige talenter i Ju-Jitsu Figthing (konkurrencedelen) som Ju-Jitsu Danmark - og ja resten af verden har set i nyere tid.
Han har vundet VM i alle aldersklasser og toppede det op med at vinde World Games i 2017. Mikkel lå i sine mest aktive år øverst på  verdensranglisten - og selvom han lige nu holder pause er han stadig at finde der.

Mikkel har desuden stor erfaring med coaching til store stævner og er i dag Regionstræner for Danmark Øst.
Rebekka Elisabeth Zi Dahl
1. Danbærer og vinder af World Games 2017
Rebekka er den yngste af klubbens 3 cheftrænere. Hillerød Ju-Jutsu har været en del af hendes liv siden hun som 3 årig fulgte sin bror fra sidelinien. Hun blev som ganske ung "bobbel" (aspirerende hjælpetræner) og siden hjælpetræner. Det er år siden Rebekka fik sine egne hold og hun er i dag efterspurgt som underviser i ind- og udland.

Konkurrence gik Rebekka i blodet og hun kan ligesom Mikkel Willard fremvise en flot række af internationale resultater og ligger blandt de bedste på verdensranglisten. Rebekka er stadig tuneringsaktiv og bruger en stor del af sin tid på at rejse til turneringer i udlandet.

I 2018 satte Rebekka tid af til at få taget 1. Dan og blev dermed klubbens 3. Træner i nyere tid med sort bælte.

Sideløbende med sine studier i Idræt/psykologi på universitetet forventer vi Rebekka  færdiggører "trænerhuset", DJUs træneruddannelse for instruktører i Ju-Jutsu og Judo i år. Denne uddannelse er også adgangsgivende til DIF diplomuddannelse.

Stefan Hoffmann Topp Mollerup
1. Danbærer og uddannet dommer
Stefan er den ældste i vores unge og dynamiske cheftrænergruppe og han er den første af de 3 som trak 1. Dan (sort bælte) hjem til klubben. Dermed er han gået i front i forhold til at udvide klubbens fokus til at handle om mere end figthing og turneringsliv.

Stefan har et bredt fokus og er kendt på alle hold. Om det drejer sig om pensum eller regler for figthing, så kan man altid gå til Stefan. Han er ikke blot glad for at gå til turnering selv. Stefan er både gradueringsdommer (eksaminerer til nye bæltefarver) og som den eneste af Hillerøds trænere uddannet dommer i sportsdelene figthing og duo. Ikke sjældent ser man både Stefan som aktiv deltager i figthing og som dommer til turneringerne.

Det var Stefan som i sin tid stod for klubbens første rene pige/kvindehold, der i mange år var en stor succes og det er Stefan der står for selvforsvar for kvinder i dag. Men også voksenholdet og Mixholdet nyder godt af hans viden.

Stefan forventes i år at blive i år færdig med "trænerhuset", DJUs træneruddannelse for instruktører i Ju-Jutsu og Judo. Denne uddannelse er også adgangsgivende til DIF diplomuddannelse.
Træner
Emil Nørspang
Beskrivelse
Emil er trods sin unge alder en erfaren træner. Han har som de fleste af klubbens trænere trådt sine barnesko i Hillerød Ju-Jutsu.

Emil favner om både pensum og kamptræning og har stærke kompetencer i forhold til at lære fra sig - særligt børneholdene nyder godt af Emils talent.

Emil træner med bruttolandsholdet og er allerede i 2019 blevet udtaget til sit første Europamesterskab.
Ole Nygaard
Beskrivelse
Ole er  på trods sin alder en af vore nyeste trænere. Han bringer en pondus og pædagogik med ind i undervisningen, som sammen med hans gode forståelse af pensum gør ham til et scoop som underviser på klubbens børnehold.

Ole kom egentlig ind i klubben pga. af sin søn og har lige siden første dag givet en hjælpende hånd hvor han kunne. Det har også bragt ham rundt om bestyrelsen.

Som aktiv udøver der graduerer regelmæssigt har vi en i Ole en træner, som klart forstår hvordan man lige kan dreje indlæringen, så det der svære rul eller kast ikke er så umuligt alligevel.
Joachim Rasmussen
Beskrivelse
Joachim har trænet i klubben siden barnsben og har i en årrække været træner i Hillerød. Hans stærke side er figthing.

Joachim træner med bruttolandsholdet og bragte en bronze hjem til Danmark til VM for u/21 år i 2018

I denne sæson forhindrer hans studier Joachim i at have et fast hold, men han vil være af finde som afløser for de faste trænere.
Lucas Andersen
Beskrivelse
Lucas har trænet Ju-Jutsu det meste af sin barn/ungdom. Han kom til Hillerød fra en anden klub i Nordsjælland fordi hans hjerte bankede for  figthing.

Lucas er målrettet og hårdtarbejdende i sin tilgang til Ju-Jutsu, hvilket vi første gang opdagede, til hans første graduering under Hillerød.
Han havde ikke rigtig haft mulighed for at træne pensum i klub, så det var foregået hjemme i kælderen sammen med brormand ved hjælp af videoer og pensum materiale. Derefter mødte han op og graduerede på børnebæltelejren til grønt bælte (har blåt i dag).

Lucas er tålmodig og ligefrem i sin undervisning og er derfor en god og "cool" underviser for klubbens børn.

Lucas har ikke mulighed for at tage faste hold denne sæson og laver derfor overlevering til ny træner. Han vil, når han har mulighed for det hjælpe som afløser