Bestyrelsesformand
Jacob Willard
Præsentation
Jacob har været klubbens formand i snart 20 år. Hans hjerte banker for sporten, men mest for "ungerne".
Jacob og hans "team" af trænere og frivillige rejste klubben op i en krisetid og fik sat Hillerød Ju-Jutsu på landkortet både nationalt og internationalt og styrket klubbens økonomiske sokkel.

Jacob er far til to af klubbens største talenter gennem tiden.
Næstformand
Stefan Hoffmann Topp Mollerup
Præsentation
Stefan repræsenterer trænergruppen i bestyrelen og fungerer som bindeled mellem trænere og bestyrelse.
Han er den ene af klubbens 3 cheftrænere,
Foruden at være  Danbærer (sort bælte), er Stefan gradueringsdommer og  dommer i figthinng og duo.
Da Stefan er den person, der har været i Hillerød Ju-Jutsu i længest tid, er han også klubbens historiebærer.
Kasserer
Lizzie Normann
Præsentation
Lizzie er et scoop for klubben. Hun er en erfaren regnskabspige med forståelse for sporten og klubben. At Lizzie har sagt ja til at fylde kassererrollen ud i denne tid, hvor vi bliver elektroniske er et kæmpe plus. Lizzie er mor til en af klubbens talenter i figthing.
Bestyrelsesmedlem
Hans Victor
Præsentation
Hans Victor er ny i bestyrelsen. Men ikke i klubben. Hans er aktivt medlem og deler interessen med sin datter.
De sidste to år har Hans vovet sig frem og har gradueret til nationalgradueringerne for  de voksne og hans tekniske kompetencer bliver stadig større.
Han er en vigtig repræsentant for hele den del af vores klub, som ikke nødvendigvis fokuserer på turnering.
Torben Jensen
Præsentation
Torben Jensen er en erfaren far til talentfulde børn i sport. Mange kender Torben, da han aktivt hjælper til ved arrangementer i klubben og sammen med sin datter rejser land og udland tyndt til stævner. Han har gode kontakter i JJ verdenen. Det skader da heller ikke at hans to nevøer begge har været omkring landsholdet og hans niece også er kæmper.

Suppleant bestyrelse
Emil Nørspang
Præsentation
Emil er som udøvende kæmper og træner med til repræsentere trænerne og kampholdet i bestyrelsen. Da han også i en del år har fokuseret på pensumtræning spænder Emils indsigt vidt.
Jakob Schwanenflügel
Webmaster