Stefan Hoffmann Topp Mollerup
1. Danbærer og uddannet dommer
Stefan er den ældste i vores unge og dynamiske cheftrænergruppe og han er den første af de 3 som trak 1. Dan (sort bælte) hjem til klubben. Dermed er han gået i front i forhold til at udvide klubbens fokus til at handle om mere end figthing og turneringsliv.

Stefan har et bredt fokus og er kendt på alle hold. Om det drejer sig om pensum eller regler for figthing, så kan man altid gå til Stefan. Han er ikke blot glad for at gå til turnering selv. Stefan er både gradueringsdommer (eksaminerer til nye bæltefarver) og som den eneste af Hillerøds trænere uddannet dommer i sportsdelene figthing og duo. Ikke sjældent ser man både Stefan som aktiv deltager i figthing og som dommer til turneringerne.

Det var Stefan som i sin tid stod for klubbens første rene pige/kvindehold, der i mange år var en stor succes og det er Stefan der står for selvforsvar for kvinder i dag. Men også voksenholdet og Mixholdet nyder godt af hans viden.

Stefan forventes i år at blive i år færdig med "trænerhuset", DJUs træneruddannelse for instruktører i Ju-Jutsu og Judo. Denne uddannelse er også adgangsgivende til DIF diplomuddannelse.
Se hele beskrivelsen
Vis hold