Nye medlemmer:
Du kan blot møde op til træningen. kom i tøj uden lynlås og knapper, hvis du ikke har en Gi. Prøv om det er noget for dig.
Hvis du ikke har været medlem før, går du gratis den første måned (4 gange), før du skal betale, så du er sikker på det er det er noget for dig.

Medlemskab koster 1250 kr. om året for voksne (fra 15 år - fylder du 15 år inden jul er du voksen) og 1000 kr. om året for børn uanset hvor mange hold du træner på. Du betaler når du tilmelder dig det første hold.
Priserne er inklusiv licens.

Selvforsvar for kvinder er dog lidt anderledes her deltager du blot i et 10 ugers langt forløb  og koster kun 450 kr.
Du er dog mere end velkommen til at melde dig ind i klubben som ordinært medlem efterfølgende, hvis du bliver glad for at være hos os (eller allerede nu)
Du kan også vælge at gøre det fra starten, så kan du gå på flere hold.

Betalingsfristen for gamle medlemmer er i år 1. september - pga. forsinket system er betaling frem til 13 september ok.

Betalingsfrist for nye medlemmer er inden for en uge efter 4. prøvetræning.

Hvordan bliver jeg meldt ind:

Alt foregår via klubmodul
Du registrerer dig som medlem (hvis du ikke allerede har gjort det). Derefter tilmelder du dig på de hold du vil træne med og betaler med et betalingskort. Du bliver kun bedt om at betale for det første hold du tilmelder dig - de øvrige får du ikke opkrævning på.

NB! da vi har brug for forældreinformationer på alle under18 år er der et forældrefelt- voksne kan vælge at skrive NA i stedet for navn - eller skrive info på sin nærmeste kontaktperson.

Jeg har ikke noget betalingskort:
Registrer dig stadig som medlem og betal så via bank:
Konto:  Indbetaling til klubben på reg. 3543 kontonummer 3543601039 (husk at skrive navn på medlem)
Send derefter en mail til ted@toreba.dk med kopi af din kvittering og  oplyse hvilke hold du ønsker at træne på, så opretter vi dig manuelt.

Hillerød Ju-Jutsu har lokaler på 1. sal i FrederiksborgCentret på Milsnersvej 39, 3400 Hillerød.